CAM Media miała zysku netto w I poł. 2010, wobec straty przed rokiem
Spółka CAM Media miała 0,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2010 roku wobec 1,29 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 0,07 mln zł wobec 1,40 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody wyniosły 25,92 mln zł wobec 13,89 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym, w I poł. 2010 roku spółka miała 0,26 mln zł zysku netto wobec 1,16 mln zł straty rok wcześniej.
- Wzrostowi sprzedaży Grupy towarzyszył również wzrost jej rentowności, który wynikał ze zwiększenia popytu na powierzchnie reklamowe oraz działania promocyjne. Wpływ na wyniki finansowe CAM Media miały działania w zakresie new business oraz wysokie nakłady na nowe przetargi i nowe projekty takie jak: sieć nośników Citylight z RUCH S.A. i udział w przetargu na warszawskie wiaty. W związku z pozyskaniem nowych nośników oraz klientów w I półroczu CAM Media zwiększyła zatrudnienie, aby móc sprostać nowym wyzwaniom i dużemu popytowi na oferowane usługi. Wyniki finansowe osiągnięte w I półroczu tego roku to kolejne efekty wdrażania nowej strategii rozwoju Grupy, opracowanej na lata 2010-12. Pokazują one wyraźną synergię występującą we współdziałaniu wszystkich spółek Grupy CAM Media S.A. - powiedział Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media S.A.
Dołącz do dyskusji: CAM Media miała zysku netto w I poł. 2010, wobec straty przed rokiem