Coraz mniejsze przychody Gino Rossi
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy modowej Gino Rossiwyniosły w okresie styczeń-wrzesień 2009 r. 128,6 mln zł, cooznacza spadek o 11,9% wobec analogicznego okresu poprzedniegoroku, podała spółka we wtorek. Sprzedaż spółki zależnej SimpleCreative Products wyniosła w tym okresie 46,2 mln zł.
"Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównejmierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej" - czytamy wkomunikacie.
Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów zesprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepówfirmowych: "gino rossi", "simple", "geox" oraz "vanita". Jej udziałw skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - wrzesień2009 r. wyniósł 72,5%, podała firma.
W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedażdetaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 14,1%. Sprzedażdetaliczna sklepów własnych: "gino rossi", "geox", "vanita"wyniosła 58,5 mln zł (odnotowano 0,5% spadek sprzedaży w porównaniudo analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepówwłasnych z marką "simple" w wysokości 34,7 mln zł (odnotowano 51,9%wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu rokupoprzedniego).
Spółka Gino Rossi miała 5,97 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 rokuwobec 2,14 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 88,17 mln zł wobec 93,27 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsze przychody Gino Rossi