SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EssenceMediaCom obronił budżet mediowy Play

Agencja mediowa EssenceMediacom (GroupM/WPP) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Play. Tym samym obroniła budżet klienta, dla którego pracuje nieprzerwanie od 2010 roku. 

Kuba Wojewódzki i Magdalena Cielecka w reklamie Homebox TV w PlayKuba Wojewódzki i Magdalena Cielecka w reklamie Homebox TV w Play

EssenceMediacom wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Play –  dostawcy usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej. Tym samym klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją, z którą nieprzerwanie pracuje od 2010 roku.

O wyborze EssenceMediacom w postępowaniu przetargowym zadecydowała najlepsza kompleksowa oferta najtrafniej odpowiadająca aktualnym potrzebom operatora.

- Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z klientem i tego, że od lat spełniamy jego oczekiwania w każdym obszarze: strategii, analityki, innowacji i jakości obsługi. W tym czasie marka Play przeszła drogę od challengera do lidera rynku, co wymagało od nas dopasowania naszych rozwiązań do jego aktualnych oczekiwań. Jest to możliwe dzięki dogłębnemu zrozumieniu biznesu klienta oraz kompleksowej ofercie naszej agencji oraz wyspecjalizowanych komórek mSpark, Nexus, Creative Future. Klient od lat korzysta z szerokiego wachlarza naszych usług - od zaawansowanej analityki po nowatorskie produkty z obszaru digital, data i technologii.  Nasza współpraca wychodzi daleko poza obszar planowania i zakupu mediów - tworzymy dla Play cały omnichannelowy ekosystem komunikacyjny i mierzymy wpływ każdego elementu na sprzedaż. Cieszymy się, że przed nami wciąż wiele kolejnych wspólnych przełomowych projektów – wygraną agencji skomentowała Joanna Okła, CEO EssenceMediacom.

Firmy nie podają, ile i jakie agencje brały udział w przetargu. Postępowanie trwało od początku grudnia ub.r. Zaproszono do niego kilka agencji. 

EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/essencemediacom-play

EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.

W kampaniach Play od lat występują celebryci, m.in. Kuba Wojewódzki, Anna Mucha, Agnieszka Chylińska, Dawid Kwiatkowski i wielu innych. 

Dołącz do dyskusji: EssenceMediaCom obronił budżet mediowy Play

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xerkses
Wcale się nie dziwię. Gratulacje!
odpowiedź
User
Krasnale
Pełna Komedia …. 🙊🙈🙉
odpowiedź
User
SAR
...i przypomina się SARowe Przetargowe Bingo. Ciekawe czy ktoś poza EssenceMediacom wystąpi w kolejnym przetargu
odpowiedź