EssenceMediaCom obronił budżet mediowy Play
Agencja mediowa EssenceMediacom (GroupM/WPP) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Play. Tym samym obroniła budżet klienta, dla którego pracuje nieprzerwanie od 2010 roku.
EssenceMediacom wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Play – dostawcy usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej. Tym samym klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją, z którą nieprzerwanie pracuje od 2010 roku.
O wyborze EssenceMediacom w postępowaniu przetargowym zadecydowała najlepsza kompleksowa oferta najtrafniej odpowiadająca aktualnym potrzebom operatora.
- Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z klientem i tego, że od lat spełniamy jego oczekiwania w każdym obszarze: strategii, analityki, innowacji i jakości obsługi. W tym czasie marka Play przeszła drogę od challengera do lidera rynku, co wymagało od nas dopasowania naszych rozwiązań do jego aktualnych oczekiwań. Jest to możliwe dzięki dogłębnemu zrozumieniu biznesu klienta oraz kompleksowej ofercie naszej agencji oraz wyspecjalizowanych komórek mSpark, Nexus, Creative Future. Klient od lat korzysta z szerokiego wachlarza naszych usług - od zaawansowanej analityki po nowatorskie produkty z obszaru digital, data i technologii. Nasza współpraca wychodzi daleko poza obszar planowania i zakupu mediów - tworzymy dla Play cały omnichannelowy ekosystem komunikacyjny i mierzymy wpływ każdego elementu na sprzedaż. Cieszymy się, że przed nami wciąż wiele kolejnych wspólnych przełomowych projektów – wygraną agencji skomentowała Joanna Okła, CEO EssenceMediacom.
Firmy nie podają, ile i jakie agencje brały udział w przetargu. Postępowanie trwało od początku grudnia ub.r. Zaproszono do niego kilka agencji.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/essencemediacom-play
EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.
W kampaniach Play od lat występują celebryci, m.in. Kuba Wojewódzki, Anna Mucha, Agnieszka Chylińska, Dawid Kwiatkowski i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: EssenceMediaCom obronił budżet mediowy Play