SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki

Biedronka rozszerza nową akcję lojalnościową Gang Mocniaków na sklep internetowy Biedronka Home. 

Od teraz klienci robiący zakupy w sklepie internetowym Biedronka Home będą mogli zbierać naklejki Gangu Mocniaków. Biedronka po raz pierwszy rozszerza nową akcję lojalnościową na swój segment e-commerce.

Gangu Mocniaków w Biedronka Home

Za każde zakupy za minimum 69 zł zalogowany do Biedronki Home klient posiadający kartę Moja Biedronka otrzyma dwie naklejki, a każda wielokrotność 69 zł będzie premiowana kolejnymi dwoma. Zakup każdego produktu oznaczonego hasłem „bonusowa naklejka” będzie nagradzany przez sieć Biedronka jedną dodatkową naklejką. W tym katalogu pojawią się m. in. odzież, artykuły szkolne, zabawki dla dzieci oraz elektronika.

- Katalog produktów objętych akcją to ponad 200 przedmiotów z różnych kategorii, m. in. Dom, Kuchnia, Łazienka, Elektronika, Zabawki. W czasie jednej transakcji będzie można uzyskać maksymalnie 60 naklejek, które będą do odebrania w sklepach stacjonarnych Biedronki za okazaniem przy kasie karty Moja Biedronka - wyjaśnia Joanna Kielak, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

Naklejki będą równocześnie – przed odbiorem w sklepie - zapisywane na karcie Moja Biedronka najpóźniej w ciągu 7 dni po otrzymaniu faktury za transakcję. Gdy naklejka zostanie zapisana na karcie Moja Biedronka kupujący otrzyma SMS z taką informacją. Akcja w sklepie Biedronka Home potrwa do 12.11.2023 r., odbiór naklejek będzie możliwy do 18.11.2023 r.

Biedronka Home to e-sklep sieci Biedronka z artykułami przemysłowymi, który zadebiutował w wakacje 2022 roku. 

Biedronka ruszyła z Gangiem Mocniaków

Jedenaścioro bohaterów najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki to: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Należą do jednego gangu i reprezentują produkty z 5 różnych kategorii: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze i produkty zapewniające odpowiednie nawodnienie.

Najnowsza akcja lojalnościowa prezentuje gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać najbardziej wartościowe. Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek, w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w sklepach sieci Biedronka w cenie regularnej za 49,99 zł.

Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki. W tej edycji będzie ich 5 i wszystkie, poza zabawnymi opowieściami o charakterze edukacyjnym, dotyczącymi jedenastki bohaterów Gangu Mocniaków, zawierają ciekawostki żywieniowe, przygotowane we współpracy z dietetykami. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek. Będzie ona też dostępna w sprzedaży w cenie regularnej 14,99 zł.

Dołącz do dyskusji: Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl