SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Hity na czasie' wygrały z TVN, ale przegrały z TVP 1 i Polsatem

Koncerty z cyklu "Hity na czasie" emitowane latem w TVP 2 śledziło mniej widzów niż pokazywane w tym samym czasie propozycje programowe TVP 1 i Polsatu, ale udało im się pokonać programy nadawane w TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, iż plenerowe koncerty Dwójki i Radia Eska śledziło średnio 2,02 mln* osób, co dało nadającej je stacji 16,85 proc. udziału w grupie 4+ i 18,18 proc. w 16-49.


Wszyscy 4+
16 - 49
Data Start Koniec AMR SHR % SHR %
31-08-2008 21:49 22:39 2 298 003 20,41% 23,26%
31-08-2008 20:57 21:44 2 253 528 15,81% 17,16%
24-08-2008 21:50 22:35 1 966 460 16,48% 17,12%
24-08-2008 20:57 21:42 2 156 285 15,13% 15,68%
27-07-2008 21:57 22:44 2 191 534 20,92% 22,14%
27-07-2008 21:00 21:48 1 745 665 14,87% 17,18%
13-07-2008 21:52 22:40 1 893 449 18,50% 21,04%
13-07-2008** 21:00 21:43 1 435 491 11,76% 12,82%
27-06-2008 21:59 22:45 2 077 551 17,81% 18,82%
27-06-2008 21:05 21:45 2 194 146 17,91% 16,86%
średnia

2 023 842 16,85% 18,18%

W paśmie nadawania programu (jeden piątek i niedziele w godz. ok. 21.00 - 22.45) TVP 2 uplasowała się na trzecim miejscu wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem była wtedy Jedynka, emitująca głównie filmy fabularne, które oglądało 2,78 mln widzów, a wiceliderem - Polsat (gł. seriale; 2,14 mln). Za Dwójką znalazła się TVN (filmy i "Sopot Festival"; 1,93 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 2 784 307 23,18%
Polsat 2 141 640 17,83%
TVP 2 - Hity na czasie 2 023 842 16,85%
TVN 1 926 780 16,04%


Na reklamach nadawanych wokół transmisji z koncertów stacja zarobiła w sumie 2,42 mln zł (dane cennikowe netto nie uwzględniające rabatów).

"Hity na czasie" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia i mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 87 41,86%

Kobiety 112 58,14%
Wiek 4- 9 47 2,95%

10- 15 75 5,66%

16 - 19 85 5,29%

20 - 24 56 4,91%

25 - 29 78 6,64%

30 - 34 107 8,41%

35 - 39 149 10,01%

40 - 44 110 7,20%

45 - 49 110 8,47%

50 - 54 140 11,49%

55 - 59 121 8,70%

60+ 110 20,28%
Wlk.miasta Wieś 115 44,07%

< 50 tys. 90 21,30%

50-100 tys. 111 9,96%

100-200 tys. 89 7,06%

> 200 tys. 84 17,60%
Zawód Top management 67 5,58%

Pracownicy szczebla średniego 98 13,14%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 123 24,12%

Emeryci 121 31,33%

Inne 79 25,83%
Wykształcenie Podstawowe 127 56,27%

Średnie 91 27,34%

Wyższe 65 7,79%

Inne 62 8,60%

*- do podsumowania oglądalności "Hitów na czasie" nie zaliczono wyników "Sopot Hit Festiwalu", który miał nieco inny charakter
**- ze względu na spowodowane złą pogodą opóźnienie transmisji z koncertu w Płocku, nadana 13 lipca br. pierwsza cześć "Hitów na czasie" była powtórką poprzedniej imprezy, która odbyła się w Białymstoku

Dołącz do dyskusji: 'Hity na czasie' wygrały z TVN, ale przegrały z TVP 1 i Polsatem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl