„W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)
Ruszyła nowa kampania serów Hochland Kanapkowy. Akcję, prowadzoną głównie w internecie, przygotowały firmy Graspgroup, Value Media i Quality PR.
Celem kampanii, która potrwa do września 2019 r., jest dalsze budowanie świadomości marki Hochland Kanapkowy oraz promowanie nowego formatu opakowania Mini.
Kampania wideo online obejmuje filmy na YouTube promujące produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD.
Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano także działania z obszaru influncer marketingu, content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie Kukbuk offline i online. Całość planu uzupełnia obecność w "Kinie na leżakach" poprzez spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki i sampling produktów.
W ramach akcji zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych.
Za kreację kampanii odpowiada Graspgroup, a za zakup mediów - Value Media. Działania public relations koordynuje agencja Quality PR.
Dołącz do dyskusji: „W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)