HollyVODzka kampania Multimedia Polska także w telewizji (wideo)
Rozpoczął się telewizyjny etap kampanii reklamowej sieci kablowej Multimedia Polska. Akcja pod hasłem "HollyVOD w Twoim domu" promuje funkcjonalność wideo na żądanie.
Kampania reklamowa sieci kablowej Multimedia Polska od 9 stycznia prowadzona jest również w telewizji. 30-sekundowy spot, który promuje oferowaną przez tego operatora funkcjonalność wideo na żądanie, utrzymany jest w stylistyce hollywoodzkiej superprodukcji i zawiera fragmenty filmów dostępnych w tej usłudze.
Akcja pod hasłem "HollyVOD w Twoim domu" oprócz telewizyjnych stacji tematycznych obejmuje radio, internet, outdoor i działania BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja DEMO Effective Launching, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Panmedia Western.
Dołącz do dyskusji: HollyVODzka kampania Multimedia Polska także w telewizji (wideo)