Jacek Tkaczyk: z Agory na head of programmatic w Marquard Media Polska
Jacek Tkaczyk dołączył do zespołu Marquard Media Polska i objął nowo utworzone stanowisko head of programmatic.
Tkaczyk jest odpowiedzialny za zwiększenie przychodów reklamowych z obszaru programmatic. Jacek Tkaczyk pracuje w dział reklamy online, który podlega Ewie Kozłowskiej, dyrektor ds. sprzedaży.
- Programmatic stał się już na tyle kluczowym obszarem w reklamie internetowej, że zdecydowaliśmy się wzmocnić te kompetencje wewnątrz naszej organizacji. Jesteśmy przekonani, że wiedza i doświadczenie Jacka pozwolą nam stworzyć atrakcyjniejszą ofertę dla naszych klientów a jego dotychczasowa praktyka pozwoli na zapewnienie dedykowanego wsparcia dla reklamodawców, płynącego bezpośrednio ze struktur wydawnictwa - mówi Maria Wnuk, dyrektor reklamy online w Marquard Media Polska.
Od 2011 roku Jacek Tkaczyk pracował Agorze - przez ostatnie trzy lata jako programmatic manager odpowiadał m.in. za optymalizację serwisu Gazeta.pl, a wcześniej pracował w dziale e-commerce.
Marquard Media Polska w swoim portfolio posiada 16 serwisów o tematyce lifestylowej m.in. kozaczek.pl, papilot.pl, supermamy.pl, cosmopolitan.pl, harpersbaazar.pl, autostuff.pl i esquire.pl.
Dołącz do dyskusji: Jacek Tkaczyk: z Agory na head of programmatic w Marquard Media Polska