„Jest tyle okazji, aby świętować” w kampanii mięsa gęsiego (wideo)
W telewizji i prasie trwa kampania promująca mięso gęsie. Akcję pod hasłem „Jest tyle okazji, aby świętować” na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowała agencja Brandcomm.
Rozpoczęta 3 listopada kampania promująca jedzenie gęsiny podkreśla zalety kulinarne tego mięsa oraz tradycje jego spożywania w Polsce. Działania – prowadzone pod hasłem „Jest tyle okazji, aby świętować” – zostały zlecone przez Krajową Radę Drobiarstwa ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Kampania – o budżecie 2,5 mln zł – obejmuje telewizję (spoty w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, kanałach tematycznych TVN, Polsacie News i kanałach z pakietu At Media, product placement w programach śniadaniowych i serialach), prasę (inserty z przepisami w „Poradniku Domowym” i „Vivie!”) oraz internet (reklamy na blogach kulinarnych).
Akcję – zaplanowaną do 26 grudnia – przygotowała agencja reklamowa Brandcomm, która odpowiadała zarówno za strategię, kreację i produkcję, jak również planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: „Jest tyle okazji, aby świętować” w kampanii mięsa gęsiego (wideo)