SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kontrowersyjna "Misja specjalna" popularniejsza niż przed rokiem

Nadawaną przez TVP1 "Misję specjalną" oglądało w ciągu kończącego się sezonu tv o ponad 100 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Budzący kontrowersje program publicystyczny był mniej popularny od propozycji nadawanych w tym czasie przez Polsat i TVN, ale nieznacznie wygrywał z TVP2.

Średnia oglądalność "Misji specjalnej" od września ubiegłego roku wyniosła 1,52 mln widzów, co dało TVP1 13,38 proc. udziału w grupie 4+ i 9,88 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Program oglądało o ponad 100 tys. więcej osób niż przed rokiem, kiedy przyciągał średnio 1,42 mln widzów (magazyn nadawano wtedy jednak częściowo we czwartki ok. 23.00, obecnie tylko we wtorki o 22.00). Jednak w tym czasie udziały "Misji specjalnej" w rynku nieznacznie spadły (od września 2006 do maja 2007 wynosiły 14,89 proc.), natomiast udziały w grupie komercyjnej 16-49 zwiększyły się (przed rokiem były równe 11,35 proc.).



Wszyscy 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
04-09-2007 22:36 1 609 746 13,35% 11,42%
11-09-2007 23:08 1 688 568 14,66% 11,15%
18-09-2007 22:29 1 425 324 12,45% 10,60%
25-09-2007 22:04 1 480 967 12,92% 7,37%
02-10-2007 22:03 1 347 338 17,51% 8,40%
09-10-2007 22:28 740 984 8,84% 8,64%
23-10-2007 23:00 1 955 099 16,09% 4,90%
30-10-2007 22:07 1 291 744 10,67% 8,60%
06-11-2007 22:06 2 026 955 16,44% 8,48%
13-11-2007 22:04 1 955 451 15,96% 10,62%
20-11-2007 21:55 1 557 650 12,73% 11,30%
27-11-2007 22:34 1 626 649 13,07% 7,84%
04-12-2007 22:07 1 581 134 11,64% 10,40%
11-12-2007 22:06 1 434 064 11,54% 7,94%
18-12-2007 22:03 1 545 162 12,91% 9,81%
08-01-2008 21:59 1 933 090 14,96% 12,56%
15-01-2008 22:40 2 096 586 17,43% 6,59%
22-01-2008 22:21 1 734 319 13,78% 9,60%
29-01-2008 21:58 1 399 362 13,83% 9,08%
05-02-2008 21:55 1 186 842 12,49% 13,71%
12-02-2008 21:54 1 829 359 14,97% 11,41%
19-02-2008 22:03 1 628 930 13,43% 9,43%
26-02-2008 22:01 1 380 499 11,94% 9,46%
04-03-2008 21:52 1 618 389 13,73% 8,07%
11-03-2008 21:58 918 247 10,23% 9,80%
18-03-2008 21:57 1 735 587 13,50% 9,35%
25-03-2008 22:01 1 750 800 15,39% 10,33%
01-04-2008 21:55 1 451 725 12,20% 12,41%
08-04-2008 21:57 1 604 256 13,28% 9,33%
15-04-2008 22:00 698 750 8,91% 13,37%
22-04-2008 22:47 1 243 787 12,71% 5,58%
29-04-2008 22:48 1 353 101 11,69% 14,86%
06-05-2008 22:00 1 474 494 11,77% 11,09%
13-05-2008 21:59 1 227 454 12,32% 9,02%
20-05-2008 22:06 839 779 11,38% 10,29%
27-05-2008 22:05 1 325 600 14,13% 8,38%
średnia
1 525 297 13,38% 9,88%


"Misja specjalna" gromadziła przed telewizorami znacznie mniej osób niż nadające wtedy filmy, seriale i programy rozrywkowe Polsat i TVN, które oglądało wtedy odpowiednio 2,79 mln i 2,55 mln widzów. Programowi publicystycznemu "Jedynki" udało się natomiast wyprzedzić TVP2, która głównie filmami z cyklu "Kocham kino" przyciągała przed telewizory przeciętnie 1,49 mln osób.

Stacja AMR AMR % SHR %
Polsat 2 796 381 7,78% 24,53%
TVN 2 555 570 7,11% 22,41%
TVP1 - Misja specjalna 1 525 297 4,25% 13,38%
TVP2 1 493 719 4,16% 13,10%


"Misję specjalną" najchętniej oglądały kobiety, osoby powyżej 40. roku życia oraz mieszkańcy wsi, najmniejszych i dużych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 46,36% 96

Kobiety 53,64% 104
Wiek 4- 9 1,09% 18

10- 15 1,79% 23

16 - 19 1,93% 31

20 - 24 2,71% 30

25 - 29 3,80% 45

30 - 34 5,27% 68

35 - 39 5,30% 80

40 - 44 7,13% 107

45 - 49 10,30% 131

50 - 54 11,08% 135

55 - 59 11,07% 156

60+ 38,52% 211
Wlk.miasta Wieś 39,00% 102

< 50 tys. 26,48% 111

50-100 tys. 7,21% 81

100-200 tys. 6,53% 82

> 200 tys. 20,78% 100
Zawód Top management 7,16% 87

Pracownicy szczebla średniego 10,31% 80

Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,84% 92

Emeryci 50,47% 194

Inne 14,21% 42
Wykształcenie Podstawowe 49,95% 112

Średnie 33,70% 113

Wyższe 13,46% 118

Inne 2,88% 21

Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjna "Misja specjalna" popularniejsza niż przed rokiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl