Kucharka reklamuje świeże kurczaki w KFC (wideo)
KFC wystartowało w telewizji i internecie z wizerunkową kampaniąreklamową. Akcja podkreśla świeżość i wysoką jakość dań serwowanychw tej sieci restauracji.
Rozpoczęta 20 lutego telewizyjno-internetowa kampania reklamowaKFC ma budować wizerunek tej marki jako godnej zaufania wśród osóbw wieku 19-29 lat. W 15- i 30-sekundowym spocie kucharka pracującaw restauracji tej sieci przekonuje, że serwowane w niej kurczakinie były mrożone. - Chcemy, żeby nasi klienci nie tylko cenili smakpotraw KFC, ale również mieli świadomość jak wielką wagęprzywiązujemy do ich świeżości i jakości - uzasadnia kreacjękampanii Anna Bednarska, brand manager tej sieci. - Wiele osóbsądzi też, że lokale gastronomicznych szybkiej obsługi niekorzystają z usług kucharzy, tymczasem w każdej restauracji KFCpracuje taka osoba - dodaje. Jednocześnie w internecie uruchomionoserwis www.fresh.kfc.pl, wktórym można wziąć udział w zabawie, poznać przy okazji tajnikiprzyrządzania świeżych kurczaków w KFC.
Akcja prowadzona jest na razie w telewizji (TVN, Polsat, TVN7,TV4, 4FunTV, TVN Warszawa i stacje z pakietu At Media), a wnajbliższym czasie obejmie również internet (m.in. Onet.pl,Interia.pl i Gadu-Gadu).
Wykorzystywane spoty telewizyjne wyprodukowało studio PropellerFilm, a serwis www.fresh.kfc.pl i działania winternecie przygotowała agencja Genero. Kreacją kampanii -zaplanowanej do 26 marca - zajęła się agencja Red8 Communications,a zakupem mediów - dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Kucharka reklamuje świeże kurczaki w KFC (wideo)