SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"

Wystartowała kampania telewizyjna mleka Łaciate (SM Mlekpol). Kampanię "Białe po mamie i zdrowe po byku" przygotowały Leo Burnett, Panoptiqum, Film Reaktor i Wavemaker.

Pierwsza odsłona kampanii "Białe po mamie i zdrowe po byku" emitowana była we wrześniu ubiegłego roku. Spot opowiadał o romantycznym uczuciu, łączącym krowę i byka.

Spoty telewizyjne przygotowane w ramach nowej kampanii emitowane będą od 9 kwietnia do końca maja.

- To dobry czas żeby przypomnieć konsumentom, że nasze Łaciate mleko jest zdrowe, naturalne, od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol z Grajewa.

Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet  Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Postprodukcja należała do Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl