Lirene promuje kosmetyki eko
Marka kosmetyczna Lirene rozpoczęła kampanię promocyjną nowej serii Jestem ECO. Agencja They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/KampaniaJestemECO655.png)
Marka Lirene wprowadziła nowatorską na rynku masowym serię kosmetyków Jestem ECO nawiązujących do idei less waste. W linii znalazły się trzy kremy dopasowane do potrzeb różnych rodzajów skóry oraz uzupełniające serum olejkowe i odżywka. Kosmetyki wyprodukowane ze składników aktywnych, pochodzących z pędów, kiełków i pąków roślin, zostały zamknięte w innowacyjnych, wymiennych wkładach dopasowanych do słoiczka. Słoiczek i wkład podlegają recyklingowi w 100%. Kartonik wykonany jest natomiast w 90% z makulatury.
Celem prowadzonej przez markę Lirene kampanii jest budowanie świadomości o linii ekologicznych kosmetyków Lirene Jestem ECO. W ramach prowadzonych działań promocyjnych marka Lirene zorganizowała konkurs, w którym do wygrania są zestaw kosmetyków z serii Jestem ECO, a także trzy vouchery o wartości 500 zł na wyjazdy ze slowhop.com.
Agencja digital marketingu They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii, w skład którego wchodzą materiały do komunikacji wizualnej, landing page, koordynacja działań z zakresu influencer marketingu, a także kampania mediowa obejmująca działania wizerunkowe oraz sprzedażowe.
Dołącz do dyskusji: Lirene promuje kosmetyki eko