„#MamsmakanaMaka” w kampanii McDonald’s (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieci restauracji McDonald’s pod hasłem „#MamsmakanaMaka”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
Reklamy pod hasłem „#MamsmakanaMaka” pokazują różne grupy młodych osób, które w odmiennych porach odwiedzają restauracje McDonald’s i korzystają z nich inaczej (jedzą na miejscu lub biorą na wynos). Kampania ma przekonywać, że wszystkich przyciąga do McDonald’s gwarancja zaspokojenia ich indywidualnego smaku.
Akcja obejmuje konkurs instagramowy, w którym należy zrobić zdjęcie lub nakręcić filmik pokazujący, czym w pozytywnym znaczeniu jest dla autora smak McDonald’s oraz zamieścić ten materiał na Instagramie z tagami #MamSmakaNaMaka i #konkursMcDonalds. Najciekawsze prace będą wybierane codziennie i co tydzień, a do wygrania oprócz kuponów na zestaw Big Mac są m.in. kamera, rower, longboard i dron. Konkurs potrwa do 27 czerwca.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Działania w ramach kampanii są prowadzone przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Za kreację reklam oraz koncepcję i obsługę konkursu instagramowego odpowiada agencja DDB & tribal, za planowanie i zakup mediów - Macroscope OMD, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: „#MamsmakanaMaka” w kampanii McDonald’s (wideo)
#aPozniejCzekaMnieSraka
http://mamhakanaraka.pl/