Mateusz Żelechowski szefem marketingu mBanku
Z początkiem marca stanowisko dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku obejmie Mateusz Żelechowski. Ostatnio funkcję tę sprawował Rafał Jakubowski.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65b6aaa42d142_ZelechowkimBank655.jpg)
Mateusz Żelechowski jako dyrektor marketingu detalicznego mBanku będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej dla klientów dojrzałych, młodych, premium i segmentu SME, działania związane z wizerunkiem marki, kanały social mediowe banku, a także działania z zakresu ESG, tj. współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.
– Marka mBanku przeszła kapitalną drogę, awansując z kategorii online do uniwersalnej. Dziś jest rozpoznawalnym symbolem banku z czołówki polskich instytucji finansowych. W tej podróży nasz brand nie stracił magnetyzmu, świeżości i z powodzeniem przyciąga klientów w każdym wieku. Dlatego z dużym szacunkiem patrzę na dokonania moich poprzedników i zespoły, które przez lata ugruntowały pozycję marki – mówi Mateusz Żelechowski. – Dziękuję za tę nominację i traktuję ją jako duże wyróżnienie. Niezmienną ambicją mBanku jest wzrost. Dlatego wspólnie z zespołem chcę wspierać rozwój biznesu, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i wyzwania finansowe, z jakimi mierzą się klienci – dodaje Żelechowski.
Mateusz Żelechowski pracuje w bankowości od blisko 20 lat. W 2007 roku został rzecznikiem prasowym MultiBanku (marki, która funkcjonowała w ramach dawnego BRE Banku i której klienci zostali przeniesieni do mBanku). Następnie kierował biurem prasowym bankowości detalicznej mBanku. W kolejnych latach jako wicedyrektor marketingu współtworzył i wdrażał strategie komunikacyjne dla segmentów detalicznych.
Od marca 2020 jest dyrektorem departamentu klienta indywidualnego odpowiadającego za pozyskiwanie i wzmacnianie relacji z klientami banku. Jest absolwentem wydziału filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, uczestnikiem studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing, a aktualnie bierze udział
w Advanced Management Program w IESE Business School.
Mateusz Żelechowski zastąpi Rafała Jakubowskiego, który właśnie objął funkcję dyrektora marketingu Santander Bank Polska.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Żelechowski szefem marketingu mBanku