McDonald’s tworzy zespół odpowiedzialny za zmianę postrzegania marki
Firma McDonald’s chce zorganizować zespół kreatywnych, innowacyjnych i zdyscyplinowanych storytellerów, którzy mają zająć się zmianą postrzegania jej marki.
McDonald’s zamieścił na swojej stronie internetowej dwa ogłoszenia o pracę. W opisach stanowisk firma napisała, że tworzy zespół ludzi, którzy zajmą się w jej imieniu opowiadaniem historii. Będzie to zespół, który ma zmienić postrzeganie „jednej z najbardziej uznanych marek na świecie”, składający się z kreatywnych, innowacyjnych i zdyscyplinowanych „storytellerów” , którzy w imieniu McDonald's będą opowiadać inteligentne, zwięzłe i trwałe historie.
McDonald’s chce zatrudnić communications supervisora oraz analytics&systems supervisora do tzw. zespołu ds. strategii zaufania marki, który będzie pracował w siedzibie w Oak Brook w Illinois. Team ten ma zająć się zmiana postrzegania marki.
Communications supervisor ma raportować do jednego z trzech managerów ds. reputacji marki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie programami oraz treściami wspierającymi historie reputacji marki, koncentrującymi się m.in. na jakości żywności, ludziach, odpowiedzialności itp.
Firma tworzy nowy zespół ds. strategii i planowania cztery miesiące po rozpoczęciu współpracy z agencją We Are Unlimited - wyspecjalizowaną jednostką stworzoną do obsługi McDonald's przez Omnicom. Liczy ona 200 pracowników. Omnicom przejął obsługę McDonald's od agencji Leo Burnett, która pracowała dla koncernu przez 35 lat.
Nie wiadomo, jak utworzenie nowego wewnętrznego zespołu wpłynie na współpracę marketera z agencją We Are Unlimited oraz z agencją Golin, która zajmuje się obsługą PR firmy.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s tworzy zespół odpowiedzialny za zmianę postrzegania marki