„Men's Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 40 tys. egz.
W kwietniu br. jako lider sprzedaży wśród pism męskich umocnił się „Men's Health”, który jako jedyny zanotował wzrost. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 64 328 egz. i względem kwietnia 2012 roku była wyższa o 10,73 proc.
Na drugie miejsce z trzeciego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował jednak spadek wynoszący 9,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 38 651 egz.
Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 29,78 proc. do 38 487 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał o 23,41 proc. i ostatecznie wyniósł 31 086 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu 2013 roku wyniosła 24 579 egz., po spadku o 17,14 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 66,80 proc. do poziomu 17 230 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Men's Health Edycja Polska |
64 328 |
58 093 |
Playboy |
38 651 |
42 488 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
38 487 |
54 813 |
Logo |
31 086 |
40 588 |
Wirtualnemedia.pl |
||
Forbes. Profit |
24 579 |
29 662 |
Sukces |
17 230 |
10 330 |
W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men's Health” - było to 16,24 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Men's Health Edycja Polska |
64 328 |
55 340 |
Playboy |
38 651 |
37 338 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
38 487 |
38 109 |
Logo |
31 086 |
30 332 |
Wirtualnemedia.pl |
||
Forbes. Profit |
24 579 |
34 217 |
Sukces |
17 230 |
15 671 |
Dołącz do dyskusji: „Men's Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 40 tys. egz.