SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Misja specjalna” obniża oglądalność TVP 1

Magazyn “Misja specjalna”, po czterech odcinkach jesiennej serii, gromadzi średnio 990 tys. widzów, co daje TVP 1 czwarte miejsce w rynku telewizyjnym i jest wynikiem słabszym od tego jaki kanał notował w tym samym paśmie rok temu.

Udział, emitowanej we wtorki o 22.45 (raz pokazano ją o 22.10), “Misji” w grupie 4+ wynosi 10,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W tym czasie liderem rynku jest telewizja TVN, nadająca “Kubę Wojewódzkiego” i “Usta Usta”, co daje jej 19,38 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVP 2 (cykl “Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” i “Magazyn Expressu Reporterów”; 17,40 proc.) i Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, film; 14,10 proc.).

W grupie 16-49 udział programu jest jeszcze niższy i wynosi 9,39 proc. Rok temu, w paśmie emisji “Misji”, Jedynka miała 1,31 mln widzów, co dawało jej odpowiednio 13,82 proc. i 12,95 proc. udziału. “Misji” wtedy nie nadawano, bo ówczesny prezes TVP Piotr Farfał wycofał ją wiosną 2009 roku z ramówki. Program wrócił na antenę w lutym br.

“Misję specjalną” oglądają głównie widzowie po 35. roku życia i mieszkańcy małych oraz średnich miast.


Oglądalność “Misji specjalnej" odcinek po odcinku

    Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
07-09-2010 22:45 924 524 11,43% 10,22%
14-09-2010 22:05 930 337 8,08% 8,94%
21-09-2010 22:44 1 207 720 14,68% 11,31%
28-09-2010 22:45 914 291 9,80% 7,61%
Średnia   994 658 10,71% 9,39%


 Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu

 Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 1 799 954 19,38%
TVP 2 1 616 266 17,40%
Polsat 1 309 912 14,10%
TVP 1 – Misja specjalna 994 658 10,71%


 Profil widowni programu

   Wirtualnemedia.pl ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 49,74% 103
  Kobiety 50,26% 97
Wiek  4-9 2,05% 34
   10-15 2,41% 34
  16 - 19 2,04% 35
  20 - 24 4,12% 50
  25 - 29 6,34% 71
  30 - 34 7,13% 87
  35 - 39 7,10% 100
  40 - 44 9,13% 142
  45 - 49 9,48% 133
  50 - 54 11,22% 136
  55 - 59 8,33% 110
  60+ 30,65% 157
Wlk. miasta Wieś 34,77% 89
  < 50 tys. 30,65% 127
  50-100 tys. 7,68% 90
  100-200 tys. 9,21% 115
  > 200 tys. 17,70% 87
Zawód Top management 8,08% 104
  Pracownicy średniego szczebla 17,19% 119
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,33% 105
  Emeryci 37,00% 149
  Inni 16,39% 50
Wykształcenie Podstawowe 48,41% 105
  Średnie 35,19% 119
  Wyższe 11,95% 104
  Inne 4,46% 34


 

Dołącz do dyskusji: “Misja specjalna” obniża oglądalność TVP 1

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
z tzw. misją na śmietnik:-(
0 0
odpowiedź
User
Widz
He, he. A jak ktoś ogląda w internecie, to jak to zmierzycie, a poza tym jestem z bardzo dużego miasta, fakt po 35 roku, no i wykształcony
0 0
odpowiedź
User
Ekwidysanta
"Młodzi, wykształceni, z dużych miast" nie lubią programów zmuszających do myślenia. Wolą wygłupy Szymona Majewskiego, ekscytują się Palikotem. Ot, taki znak czasu. Idolem pokolenia Solidarności był Jacek Kaczmarski, idolem współczesnych "młodych, wykształconych... itp." jest Kuba Wojewódzki.
A TVP, jako telewizja misyjna, nie musi kierować się "oglądalnością".
20 12
odpowiedź