'Moment prawdy' przegrał z konkurencją, ale ma powrócić jesienią
Emitowane w Polsacie w czwartkowe wieczory show "Moment prawdy" miało mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie przez konkurencyjne stacje. Program podwyższył jednak udział Polsatu w grupie komercyjnej, dlatego planowana jest emisja nowych odcinków jesienią.
"Moment prawdy" nadawany był w
czwartki o 21.00, począwszy od 5 marca do 25 czerwca br. Średnia
oglądalność wszystkich odcinków programu wyniosła 2,48 mln widzów,
co dało Polsatowi 16,95 proc. udziału w grupie 4+
i 20,l7 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB
Nielsen Media Research przygotowanych dla
Wirtualnemedia.pl.
Rok temu w tym samym paśmie stacja miała co prawda więcej widzów,
bo 2,52 mln i wyższy udział w grupie 4+, wynoszący 17,94 proc., ale
notowała gorszy udział w grupie komercyjnej - 18,77 proc.
W czasie nadawania "Momentu prawdy" Polsat
zajmował dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem
pasma była TVP 1, której udział w 4+ wynosił 20,43
proc. Drugi był TVN (18,53 proc.), a trzecia -
TVP 2 (17,35 proc.).
Program oglądały głównie kobiety, nastolatkowie oraz osoby w
średnim wieku i starsze, mieszkańcy wsi i średnich miast, a także
osoby z wykształceniem podstawowym. Wpływy z reklam nadawanych przy
show wyniosły 18,2 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności "Momentu prawdy" -
Prawdopodobnie program ten będzie obecny w ramówce również jesienią
- informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy
stacji.
Widownia "Moment prawdy" odcinek po
odcinku
Oglądalność konkurencyjnych stacji w czasie emisji show
Profil widza "Moment prawdy"
Dołącz do dyskusji: 'Moment prawdy' przegrał z konkurencją, ale ma powrócić jesienią