SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nadal można kupić reklamy przy transmisjach mundialu w TVP, licytacja przy najważniejszych meczach

Telewizja Polska opublikowała swój cennik reklamowy na czerwiec. Do kupienia są jeszcze czas reklamowy i billboardy sponsorskie przy wybranych meczach piłkarskich mistrzostw świata. Wśród pozostałych pozycji najdroższy dla reklamodawców jest serial „M jak miłość”.

Sprzedaż oferty reklamowej przy mistrzostwach świata w piłce nożnej - które Telewizja Polska będzie transmitować od 2 czerwca do 13 lipca - zaczęła się już w marcu (więcej na ten temat).

Najdroższe są spoty przy kluczowych meczach, które zostaną rozegrane już w lipcu. Pozycje w blokach reklamowych przy półfinałach, meczu o 3. miejsce i finale będą sprzedawane w drodze licytacji, która odbędzie się 27 maja.

>>> 64 mecze mundialu w TVP1, TVP2 i w internecie. 12-osobowa ekipa w Brazylii

Biuro reklamy TVP zaznacza, że przy niektórych spotkaniach, głównie w początkowej fazie mundialu, nadal można kupić czas reklamowy i billboardy sponsorskie.

>>> Mundial 2014 w Telewizji Polskiej (plan transmisji)

Reklamy przy czerwcowych odcinkach „M jak miłość” kosztują od 69,9 do 76,5 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” - od 51,2 do 61,5 tys. zł, a przy „Barwach szczęścia” - od 27,9 do 58,7 tys. zł (w czerwcu ub.r. nie były emitowane ich premierowe odcinki). Za najdroższą reklamę przy transmisjach festiwalu w Opolu trzeba zapłacić 55,9 tys. zł, mniej więcej tyle samo co przed rokiem.

Cena spotu po niedzielnym wydaniu „Wiadomości” wynosi 75,9 tys. zł (10,3 tys. zł więcej niż rok wcześniej). Reklama przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 50,2 tys. zł, a przed programem Tomasza Lisa - 40,75 tys.

Do wtorku biuro reklamy TVP będzie realizować bukingu cenników, na środę zaplanowano buking pakietów ratingowych, na czwartek - buking pakietów KZP w kanałach tematycznych, a na piątek - buking pakietów KZP w TVP1 i TVP2. Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do środy do godz.12.

Dołącz do dyskusji: Nadal można kupić reklamy przy transmisjach mundialu w TVP, licytacja przy najważniejszych meczach

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
Zalożę się że wszystko będzie mozna wyhaczyć w pakietach, wystarczy być miłym dla handlowca.
odpowiedź
User
reputacja partyjnej TVP Tuska
Tzn. nikt nie chce kupić. Nie dziwią się..
odpowiedź
User
do "reputacja..."
Etatowa szujo na tym forum (rozpoznawalna po długaśnych głupawych nickach): przy Soczi wszystko się sprzedało, na jakiej więc podstawie sądzisz, że Mundial reklamodawców nie zainteresuje? Ano na zasadzie, że masz manię prześladowczą na punkcie TVP. Za co cię wyrzucili stamtąd? Za kradzieże i oszustwa czy za zwykłą głupotę, czy za jedno i drugie? Jesteś z ekipy po Urbańskim czy po Farfale? Wiesz, współczuję ci szczerze i dorzuciłbym się do twojej terapii, ale przestań obsrywać już każdy wątek poświęcony TVP, ok?
odpowiedź