Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie
Czterej nadawcy komercyjni, którzy umieszczą nowo otwarte kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będą wspólnie promować MUX-8 oraz zachęcać do ponownej konfiguracji dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej.
O wspólnych działaniach Agory, Grupy ZPR Media, Grupy Wirtualna Polska oraz spółki Cable Television Networks & Partners portal Wirtualnemedia.pl informował w sierpniu. Nadawcy porozumieli się co do formy i zakresu kampanii.
Kampania promująca MUX-8 wystartuje w listopadzie. Nadawcy będą informować o uruchomieniu multipleksu ósmego oraz zachęcać do wyszukiwania czterech nowych bezpłatnych kanałów. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach dotarcia - w telewizji, prasie, radiu i internet, a także w kinach. Nadawcy wykorzystają w tym celu własne media.
We wspólnej akcji nie weźmie za to udziału Telewizja Polska, która nadal nie zdecydowała, jakie kanały umieści na MUX-8. Do dyspozycji TVP są trzy sloty.
Przypomnijmy, że uruchomiony w sierpniu multipleks ósmy posiada inną charakterystykę technologiczną niż uruchomione do tej pory multipleksy - MUX-8 nadaje w paśmie VHF, zaś inne multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce są nadawane w paśmie UHF. Oznacza to, że aby odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 trzeba będzie wyregulować dekoder lub zmodernizować instalacje antenowe.
Zasięg MUX-8 jest mniejszy od pozostałych multipleksów, choć wczoraj EmiTel rozpoczął drugi etap wdrażania multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej. Uruchomione zostały kolejne 24 emisje MUX-8, dzięki czemu zasięg techniczny osiągnął około 70% populacji kraju.
Dołącz do dyskusji: Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie