Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo
W nowej reklamie telewizyjnej Play pojawia się ten sam goryl, którywystąpił w spocie nagrodzonym na tegorocznym festiwalu reklamowym wCannes. Wakacyjna kampania reklamowa operatora pod tytułem "Niedziwi nic" promuje ofertę "Wakacje bez abonamentu".
Bohater najnowszego, 15-sekundowego spotu telewizyjnego sieciPlay przyjmuje za rzecz naturalną, wręcz trywialną, że na plaży,jakby nigdy nic, masuje mu umiejętnie stopy olbrzymi dziki goryl.Spot pokazuje w ten sposób, że po skorzystaniu z nieprawdopodobniekorzystnej promocji "Wakacje bez abonamentu" tego mężczyznę już nicnie dziwi. Strój goryla wykorzystany w tej reklamie to dokładnieten sam, który był użyty w spocie Cadbury "Dairy Milk" nagrodzonymw tym roku grand prix na festiwalu reklamowym w Cannes.
Tytuł całej rozpoczynającej się właśnie kampanii Play też nawiązujedo sytuacji z filmiku I brzmi "Nie dziwi nic". Reklamy opróczstacji telewizyjnych pojawią się również w prasie, outdoorze,radiu, internet oraz w ramach działań ambientowych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zająłsię dom mediowy ZOG.
Dołącz do dyskusji: Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo