“Naj” zmienia zawartość i testuje mniejszy format w niższej cenie
Od lipcowego numeru miesięcznik “Naj Magazyn” (G+J Polska) zyska odświeżoną szatę graficzną i zmodyfikowaną zawartość, a także ukazywać się będzie dodatkowo w mniejszym formacie w cenie niższej aż o 1 zł.
“Naj Magazyn” począwszy od lipcowego wydania (ukaże się ono 21 czerwca br.) będzie mieć więcej stron poświęconych modzie i urodzie oraz drukować więcej porad dla młodych kobiet. W szacie graficznej tytułu znajdzie się więcej światła i zdjęć, a kolorystyka stanie się bardziej nasycona.
Numer lipcowy pisma ukaże się w standardowym formacie (200 x 255 mm) w cenie 2,69 zł oraz po raz pierwszy w mniejszym formacie (170 x 218 mm) w cenie 1,70 zł. Nakład pierwszej mutacji wyniesie 153 tys. egz. , a drugiej – 220 tys. egz. Mniejszy format ma na razie ukazywać się testowo podczas wakacji.
Wydanie będzie wsparte kampanią promocyjną w telewizji (TVN Style, Domo.tv, Wedding TV, Kuchnia.tv, FOX Life, Club TV, Zone Romantica, Zone Reality), prasie (“Claudia”, “Gala”, “Glamour”, “Bistro”, “Moje Gotowanie”), radiu (RMF FM, Radio ZET), w internecie (m.in. wp.pl, kobieta.pl, gala.pl) i z wykorzystaniem outdooru (CLP i reklama na tyłach autobusów w sześciu największych miastach w Polsce).
Z danych ZKDP wynika, że w marcu br. sprzedaż ogółem “Naj Magazynu” wyniosła 118 165 egz. Tytuł zajął ostatnie miejsce w segmencie miesięczników poradnikowych (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Naj” zmienia zawartość i testuje mniejszy format w niższej cenie