Nelson Disanto dołącza do zespołu global e-commerce w Brand New Galaxy
Nelson Disanto dołącza do międzynarodowego zespołu Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team), który powstał w ramach Brand New Galaxy (BNG), obejmując stanowisko EVP e-commerce.
Disanto będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu E-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.
Nelson Disanto poprzednio w Nestlé
Nelson Disanto od siedmiu lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii E-commerce, realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Doświadczenie Nelsona to również działania z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé.
Zespół Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team) powstał w lipcu tego roku i składa się z Julii Dziurbiejko, Lucie Dessarts i Szymona Domżala
Dołącz do dyskusji: Nelson Disanto dołącza do zespołu global e-commerce w Brand New Galaxy