Nickelodeon wyda 100 milionów dolarów na gry online
Należąca do koncernu medialnego Viacom Inc. stacja telewizyjna dla dzieci Nickelodeon wyda 100 milionów dolarów w ciągu najbliższych dwóch lat na rozwój gier internetowych dla najmłodszych.
Nickelodeon zamierza wprowadzić wiele swoich nowych produktów online w latach 2008 - 2009.
Wśród nich znajdzie się myNOGGIN - serwis, w którym zawarte będą gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców. Z kolei Nick Gaming Club będzie oferował gry w trybie multiplayer, gdzie użytkownicy będą mogli tworzyć swoje trójwymiarowe avatary i współdziałać z innymi uczestnikami zabawy.
Rozszerzona zostanie także obecna baza internetowych gier stacji. Przykładowo w serwisie AddictingGames pojawią się nowe światy wirtualne.
Nickelodeon dzięki nowym inwestycjom chce skuteczniej rywalizować z Cartoon Network i Walt Disney Co., które także oferują gry internetowe. Obecnie około 86 procent dzieci w wieku 8-14 lat oddaje się tego typu rozrywkom.
Dołącz do dyskusji: Nickelodeon wyda 100 milionów dolarów na gry online