Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii
Firma Nielsen wprowadzi nowy standard badania internetu na potrzeby rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii. System o nazwie UKOM APS będzie działał od początku przyszłego roku.
W ramach porozumienia z UKOM, brytyjską organizacją badań internetu, Nielsen wprowadzi przygotowany przez siebie standard mierzenia zasięgu i częstotliwości wizyt internautów na stronach notujących co najmniej 50 tys. wejść miesięcznie. System o nazwie UKOM APS ma służyć domom mediowym i agencjom reklamowym w Wielkiej Brytanii do efektywnego planowania kampanii w sieci na podstawie spójnych i dokładnych danych. Pomiary w oparciu o nowy standard zostaną wprowadzone w styczniu przyszłego roku.
Podobne badania Nielsen prowadzi już we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii, Japonii, Szwajcarii, Chinach, RPA oraz Korei Południowej.
Dołącz do dyskusji: Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii