Nowa agencja strategiczna na rynku
Były strategic director agencji Przestrzeń Mateusz Cukierski założył własną agencję strategiczną Sweetspot.
Sweetspot to agencja strategiczna tworząca marki i kampanie na styku świata marketingu i popkultury. Klientom ma
ułatwiać nawigację w rozległym świecie trendów, nowych treści i zjawisk społecznych.
- Marketerzy i reklamiarze funkcjonują w swoich zawodowych bańkach i skupiają się na rywalizacji marek w samej kategorii, czyli
na tym, co z punktu widzenia konsumenta jest najmniej istotne – mówi Mateusz Cukierski, założyciel Sweetspotu. - Wierzę, że dużo większa rywalizacja odbywa się poza półką sklepową. Marki walczą o uwagę z postami naszych znajomych, konferencjami gali freakowych i premierami seriali Netflixa. Markom wystającym w tym gąszczu łatwiej też wyróżnić się w swojej kategorii.
Mateusz Cukierski doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Przestrzeń, VML, Grey, Isobar. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły w ostatnich latach ponad 100 nagród reklamowych: 12x Effie (w tym złoto, Long-Term, Euro Effie), 7x Cannes Lions, ponad 40x KTR (w tym Best of Technology), Innovation, MIXX Awards.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja strategiczna na rynku