Nowe działy w magazynie 'Essence'
Miesięcznik lifestylowo-biznesowy "Essence" (Endemic Press) został poszerzony o nowe działy. Dwa z nich - "Autorytety biznesu" i "Psychologia sukcesu" pojawiły się w grudniowo-styczniowym numerze, a trzeci zatytułowany "U progu sukcesu" zadebiutuje w wydaniu lutowym.
Dział "Autorytety biznesu" zawiera wywiady z międzynarodowymi ekspertami i autorytetami biznesu, rubryka "Psychologia sukcesu" to cykl artykułów i wywiadów z psychologami oraz specjalistami od wizerunku i samorozwoju, natomiast dział "U progu sukcesu" będzie przedstawiać sylwetki młodych przedsiębiorców, którzy są przyszłością polskiego biznesu.
Magazyn pozyskał też nowego felietonistę. Został nim Stanisław Rachelski, radca prawny, założyciel kancelarii Rachelski i Wspólnicy.
Podwójny grudniowo-styczniowy numer "Essence" liczy 116 stron (więcej o 4 od poprzedniego) i ukazał się w niezmienionym nakładzie 10 tys. egz. Bez zmian pozostaje także cena pisma wynosząca 15 zł.
Kolejny, lutowy numer miesięcznika pojawi się w sprzedaży na początku lutego br.
Dołącz do dyskusji: Nowe działy w magazynie 'Essence'