SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”

Spośród magazynów kobiecych w pierwszych siedmiu miesięcy tego roku najwięcej na reklamach zarobił „Twój Styl” wydawanych przez Wydawnictwo Bauer. Jednak to miesięcznik „Pani” miał w tym okresie największy wzrost przychodów reklamowych.

„Twój Styl” od dawna zachowuje pozycję reklamowego lidera, nie tylko wśród czasopism kobiecych ale i magazynów w ogóle. W okresie od stycznia do lipca br. ten miesięcznik Wydawnictwa Bauer zarobił na reklamach 149,3 mln zł, czyli 17,6 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów).

„Twój Styl” jest także liderem sprzedaży wśród miesięczników - w maju br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 171 728 egz.

Drugie miejsce na podium zajmuje dwutygodnik „Viva” (Edipresse Polska) z wpływami w wysokości 103,4 mln zł, wyższymi w skali roku o 0,2 proc. Ten magazyn w maju br. miał sprzedaż na poziomie ok. 79 tys. egz., niższą niż rok wcześniej o 24,34 proc.

Trzecią lokatę utrzymał dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), w którym reklamodawcy wydali 63,9 mln zł, zwiększając nakłady reklamowe w tym tytule o 15,4 proc. rok do roku. „Party” w maju sprzedało się w ponad 162 tys. egz. - czyli o 23,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z czołówki pięciu największych pod względem wpływów z reklam magazynów kobiecych największą dynamikę przychodów notuje miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Ten tytuł zwiększył przychody w skali roku o 44,9 proc. - z 39,1 do 56,6 mln zł. Reklamodawcy wydali w tym roku więcej w tym tytule, mimo że jego sprzedaż w maju br. spadła o 1,3 proc., do ok. 65 tys. egz.

Czołówkę zamyka miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska). Ten magazyn w omawianym okresie zarobił na reklamach 52,2 mln zł, o 21,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wpływy reklamowe magazynów kobiecych

(dane cennikowe Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-VII 2015

I-VII 2016

zmiana proc.

TWÓJ STYL

126 942 530 zł

149 278 788 zł

17,6

VIVA

103 164 282 zł

103 419 844 zł

0,2

PARTY

55 382 226 zł

63 936 597 zł

15,4

PANI

39 079 231 zł

56 638 897 zł

44,9

CLAUDIA

43 041 934 zł

52 237 014 zł

21,4

Dołącz do dyskusji: „Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lejdi Zgaga
Ta Pani z o kładki w latach 90 była kandydatka Czabanskiego na korespondentke PAPp w Londynie, ale nie zdazyła wyjecahc, bo Czabanskiego kopnęli d...
0 0
odpowiedź
User
olo
ale Bartek Wieczorek robi lepsze zdjecia...
0 0
odpowiedź
User
Ja
Pomimo atmosfery, o której wiedzą wszyscy w branży ale nie wiadomo czemu nikt nic nie mówi, PANI trzyma się na stołku od tylu lat. Ot ciekawostka...
0 0
odpowiedź