Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)
Pod hasłem „Nie kupuj po kawałku” rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, MindChili, Propeller Film i Starcom.
Kampania gotówkowego w eurobanku podkreśla, że w ramach obecnej promocji oprocentowanie tego kredytu zostało obniżone aż o 30 proc. w stosunku do standardowej wartości. W efekcie reklamy zachęcają do realizowania swoich marzeń za jednym razem, a nie w ratach. Negatywnym przykładem takiej postawy jest bohater spotu telewizyjnego, który wymarzoną perkusję kompletuje przez całe życie.
Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję, prasę, internet oraz oddziału eurobanku (plakaty i ulotki).
Kreację kampanii przygotowały agencje MindChili (internet) i Brasil, produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)
Będzie afera?
To jeno podszczypki.
Taka strategia funkcjonuje bardzo długo. Musimy sie odnosić do naszych konkurentów.