SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PGE unieważniła przetarg mediowy. „Postępowanie obarczone wadą”

Polska Grupa Energetyczna unieważniła przetarg na wybór mediowego trwający od grudnia ub.r. O budżet spółki walczyły agencje Value Media (Group One), Media Group, ClickAd Interactive i Zenith (Publicis Media). Ta ostatnia broniła obsługi PGE.

PGE w wydanym we wtorek oświadczeniu poinformowała, że unieważniła przetarg na wybór domu mediowego „mając na uwadze transparentność, równe traktowanie Wykonawców i konkurencyjność ofert”. Stwierdzono, że przetarg był obarczony wadą, która uniemożliwiała jednoznaczne porównanie przesłanych ofert.

Wyjaśniono, że wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie biorące w przetargu agencje w sposób nieporównywalny odniosły się do cen proponowanych za te nośniki. PGE poinformowała, że w związku z tym agencje złożyły oferty, których nie da się jednoznacznie porównać. „ Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania Wykonawców” - napisano.

Nie udało nam się ustalić, o jaki zestaw mediów chodziło - Formularz Gwarancji Zakupowych był dokumentem poufnym, który udostępniono jedynie agencjom biorącym udział w przetargu.

Przypomnijmy, że rozpoczęty w grudniu ub.r. przetarg miał na celu wybór domu mediowego, który będzie odpowiadał za doradztwo, planowanie i kupowanie powierzchni reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz działania w obszarze marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.

Oferty w nim złożyły Value Media (Group One), Media Group, ClickAd Interactive i Zenith (Publicis Media). Ta ostatnia agencja broniła obsługi PGE. Zenith obsługuje mediowo PGE od dwóch lat.

PGE planuje ogłoszenie nowego przetargu na wybór domu mediowego. Konkretnej daty obecnie nie podaje.

Dołącz do dyskusji: PGE unieważniła przetarg mediowy. „Postępowanie obarczone wadą”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sin
wiemy, o co chodzi, ale wymówka elegancka, choć kompromitująca PGE
0 0
odpowiedź
User
aaa
Może Sigma złoży bardziej poprawny?
0 0
odpowiedź
User
Wada
Bardzo dobrze , tylko Polski Dom Mediowy ! Koniec z tymi kick backami , chłopcy tzw." traderzy" już dawno powinni beknąć za łapówki z budżetów klientów. Kibicuje mocno Jarkowi i Zbyszkowi żeby wzięli się za te % od budżetów reklamowych Spółek Skarbu Państwa wyłudzanych od wydawców .
0 0
odpowiedź