Piotr Krauschar rusza z agencją mobilną Mobberry
Piotr Krauschar, właściciel agencji FaceAddicted i VideoAddicted, uruchomił agencję marketingu mobilnego Mobberry. Oferuje ona usługi związane m.in. z social media, geolokalizacją i QR kodami, a testuje rozwiązania oparte na technologii NFC.
Mobberry będzie oferować pełną obsługę w zakresie marketingu mobilnego: od strategii, poprzez prace koncepcyjne, doradztwo strategiczne aż po wdrożenie i realizację działań. Agencja zamierza realizować projekty wykorzystujące nie tylko kanał mobinly, lecz również jego połączenie z social media, geolokalizacją czy offline, a także kampanie oparte na QR kodach i augmented reality.
Przedstawiciele Mobberry podkreślają, że nie chcą tworzyć działających krótko aplikacji czy gier reklamowych, tylko oferować dodatkowe usługi, również oparte o technologie zbliżeniowe takie jak NFC (Near Field Communication) i inne rozwiązania RFID (Radio-Frequency IDentification).
Założycielem i partnerem zarządzającym Mobberry jest Piotr Krauschar, szef i właściciel agencji FaceAddicted i VideoAddicted, wcześniej związany m.in. z Grupą o2. Drugim partnerem zarządzającym agencji jest Maciej Sypniewski, poprzednio chief technical officer FaceAddicted, wcześniej pracujący w Grupie Allegro. Krauschar w związku ze startem Mobberry nie będzie już angażował się w działania operacyjne FaceAddicted i VideoAddicted.
W warszawskim biurze Mobberry pracuje obecnie ok. 10 osób, a współpracuje z nim kolejnych kilka. Dodatkowo agencja kończy organizowanie swojego biura sprzedażowego w Londynie, gdzie będzie pracować 2-3 Anglików. - Powinniśmy być gotowi do podjęcia pierwszych działań w Wielkiej Brytanii w najbliższym tygodniu - mówi Piotr Krauschar.
Mobberry przygotowała i prowadzi już kampanię opartą na augmented reality dla SsangYong. Jednocześnie realizuje ok. 10 innych projektów, w tym 2-3 duże.
Dołącz do dyskusji: Piotr Krauschar rusza z agencją mobilną Mobberry