Play największą marką telekomunikacyjną na Facebooku w Polsce
Play, Orange i Plus to obecnie największe marki telekomunikacyjne na Facebooku w Polsce - wynika z danych NapoleonCat.
Liderem w kategorii marek handlowych sieci komórkowych jest Play, którego liczba fanów na Facebooku wynosi ponad 2 mln. Drugą pozycję zajmuje Orange z ponad 1,5 mln fanów, o niewiele wyprzedzając markę Plus, lubianą przez ponad 1,4 mln facebookowiczów.
W pierwszej dziesiątce znalazły się również: heyah, T-mobile, Cyfrowy Polsat, nju mobile, Plush, Virgin Mobile oraz Red Bull Mobile.
W ciągu ostatnich 3 miesięcy (sierpień-październik 2016) najaktywniejsi byli użytkownicy Orange, Play oraz T-mobile. Wskaźnik Social Interaction Index (SII) pokazuje siłę interakcji użytkowników Facebooka ze stroną, biorąc pod uwagę posty, komentarze, reakcje i udostępnienia oraz wzmianki dokonane przez inne strony i uwzględniając liczbę fanów danego profilu. Z największą liczbą pozytywnych reakcji (w ciągu trzech analizowanych miesięcy) spotkały się strony Orange, T-mobile oraz Plush. Do pozytywnych reakcji zaliczono Lubię to!, Super, Ha ha i Wow.
W okresie od sierpnia do końca października 2016 r. najwięcej postów opublikowali administratorzy stron Cyfrowego Polsatu, Play oraz T-mobile. Na każdym z tych profilów pojawiło się ponad 100 nowych wpisów. Do najaktywniejszych w komentowaniu należą Orange oraz Plus.
Marki telekomunikacyjne najczęściej publikują posty z linkiem oraz wpisy zawierające zdjęcie. Materiały wideo w komunikacji na Facebooku są najczęściej wykorzystywane przez T-mobile (przewyższają one liczbę postów z linkiem), Plus oraz Cyfrowy Polsat.
Posty, które wywołały największe zaangażowanie fanów, zostały opublikowane przez markę Plush, do której w Top 10 tej kategorii należy w sumie aż 8 wpisów.
Dołącz do dyskusji: Play największą marką telekomunikacyjną na Facebooku w Polsce