SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play rusza z kampanią reklamową oferty Play MIXtura (wideo)

Wystartowała przygotowana przez Play oraz Change Integrated kampania reklamowa oferty Play Mixtura.

Play komunikuje w kampanii, że w nowej ofercie Mixtura nie trzeba wybierać tylko jednego atrakcyjnego benefitu ale, że wszystkie elementy (najkrótszy kontrakt, niska cena za minutę i telefon za 1zł) możesz znaleźć w jednej ofercie.

Kampania potrwa półtora miesiąca i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasie (m.in. Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Angora, Auto Świat, Gala), radiu i na nośnikach outdoorowych.

Odsłonę ambientową będzie można zobaczyć m.in. na basenach i fitnessach.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.



Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa , radio, ambient, start 15 maja 2009
Informacje o autorach: Jan Zielecki (art. director), Michael Lars White (copywriter), Jakub Korolczuk (creative director) oraz Ryszard Sroka (creative directors),
przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz , Monika Mierzejewska
przedstawiciel Agencji: Anna Pańczyk (managing director), Katarzyna Borucka (account supervisor), Ewa Przytulska (account executive)
Strategic planner : Adam Śmiłowski (strategic director), Maja Łazowska (strategic planner)
Producent: Dorota Sieradzka (head of TV and Photo Production)
Studio produkcyjne: Easy Hell Productions
Reżyser: Sune Maroni oraz Nic Osborne
Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup

Wprowadzona w Play taryfa o nazwie MIXtura pozwala klientom wybrać stawkę comiesięcznego doładowania (10, 20, 30 lub 50 zł) oraz długość trwania umowy (30 lub 40 miesięcy). W ofercie obowiązują stawki do wszystkich sieci: 39 gr. za minutę połączenia oraz 18 gr. za SMS lub MMS, a także dodatkowe 30-dniowe pakiety: 50 minut za 5 zł w Play i na numery stacjonarne oraz 100 SMSów za 5 zł do wszystkich sieci. Ponadto MIXtura oferuje telefony multimedialne za 1 zł oraz dodatkową usługę "zbieraj minuty", w której - po aktywowaniu za 5 zł - za każde 2 minuty połączeń przychodzących z innych sieci klienci otrzymują po 1 minucie na połączenia wychodzące do wszystkich sieci.

Osoba korzystająca z taryfy w każdej chwili może z niej zrezygnować, realizując doładowania pozostałe do planowego końca umowy. MIXtura obowiązuje w Play od 15 maja.

Dołącz do dyskusji: Play rusza z kampanią reklamową oferty Play MIXtura (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl