Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert hotelowych HotelsCombined. Za obsługę kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
W 15-sekundowym spocie wyliczane są zalety HotelsCombined, m.in. prostota korzystania, dostępność na komputerach i urządzeniach mobilnych oraz możliwość znalezienia najtańszych ofert hotelowych. Bohaterem klipu jest miś MaxZilla, brand hero serwisu, mający kojarzyć się z wypoczynkiem i dobrym snem.
- HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce - tłumaczy Łukasz Michta, manager HotelsCombined w Europie Środkowej i krajach bałtyckich.
Spot jest emitowany m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych.
Adaptacją reklamy zajął się MEC Wavemaker, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada MEC.
Dołącz do dyskusji: Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)