Prawie 100 milionów Amerykanów odwiedziło YouTube w październiku
Amerykańscy internauci obejrzeli w październiku ponad 13,5 miliardaklipów wideo online. To aż o 45 procent więcej w porównaniu zanalogicznym okresem roku ubiegłego.
Najwięcej klipów (5,37 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube - wynika z danych firmy badawczej comScore.Serwis ten odwiedziło 99,5 miliona amerykańskich użytkowników.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(519,9 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (363,4 mln), ViacomDigital (305,3 mln), Microsoftu (286,5 mln), Hulu (235,1 mln),Turner Network (228 mln), Disney Online (126,6 mln), AOL (122,6mln) oraz ESPN (104,7 mln).
Każdy ze 147,3 miliona amerykańskich internautów oglądających wpaździerniku wideo w sieci, stanowiących 77 procent tamtejszejpopulacji online, przeznaczył średnio 274 minuty na oglądanieklipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 92 filmiki, a każdy z nichtrwał średnio 3 minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Prawie 100 milionów Amerykanów odwiedziło YouTube w październiku