Program „Hell’s Kitchen 3” stracił 140 tys. widzów. 22 mln zł z reklam
Trzecią edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,65 mln osób, o 140 tys. widzów mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię programu. Wpływy z reklam wyniosły 22,06 mln zł.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 10 marca do 12 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność trzeciej serii formatu wyniosła 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 10,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył odcinek programu, wyemitowany 21 kwietnia br. Zgromadził on przed telewizorami 1,94 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki „Hell’s Kitchen 3”
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
21-04-2015 | 20:06:41 | 1 935 601 | 12,32% |
24-03-2015 | 20:05:26 | 1 805 822 | 11,41% |
14-04-2015 | 20:05:59 | 1 763 094 | 10,81% |
Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza edycja reality-show gromadziła o 140 tys. więcej widzów - 1,79 mln oglądających, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,76 proc. w 16-49 (zobacz te dane). Z kolei nadawana jesienią ub.r. druga seria formatu miała 1,76 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 10,91 proc. i 16,41 proc. (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem była Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przełożyło się aż na 32,14 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 9,69 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Agenci T.A.R.C.Z.Y”, filmy fabularne, debata prezydencka; 8,09 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 5 188 591 | 32,14% | 26,10% |
Polsat - Hell’s Kitchen 3 | 1 645 665 | 10,19% | 16,20% |
TVN | 1 564 913 | 9,69% | 10,00% |
TVP1 | 1 306 182 | 8,09% | 6,93% |
Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji programu wyniosły 22,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach gościnnie wzięły udział też gwiazdy, m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska. Program wygrała Katarzyna Domańska - otrzymała 100 tys. zł i pracę w restauracji Wojciecha Modesta Amaro, który był gospodarzem formatu.
Jesienią br. Polsat planuje pokazać czwartą edycję „Hell’s Kitchen”, ruszyły już poszukiwania uczestników (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Program „Hell’s Kitchen 3” stracił 140 tys. widzów. 22 mln zł z reklam
Wiele ofert różnych firm dla każdego w jednym miejscu.