SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN”

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w jesiennej ramówce br. notuje „Pytanie na śniadanie”, które względem analogicznego okresu ub.r. wyprzedziło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Oba serwisy od ponad dwóch miesięcy rozpoczynają się wcześniej niż dotychczas.

Telewizja TVN postanowiła od 31 sierpnia br. emitować morning-show „Dzień dobry TVN” o godz. 7.30, a więc o 30 minut wcześniej niż w sezonie 2018/2019. Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska podczas konferencji ramówkowej tego nadawcy informował, że zmiana ta ma mieć wpływ na lepszą oglądalność morning-show - cykl TVN dotychczas startował 5 minut później, niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2. Wraz ze zmianą pasma emisji „Dzień dobry TVN” zyskało również nową scenografię oraz oprawę. Dodatkowo od początku nowego sezonu do grona prowadzących morning-show dołączyli nowi prowadzący - Małgorzata Ohme i Filip Chajzer (zastąpili Magdę Mołek i Marcina Mellera).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Po tym, jak TVN postanowił emitować „Dzień dobry TVN” 30 minut wcześniej, TVP podjęła decyzję o rozpoczynaniu konkurencyjnego „Pytanie na śniadanie” o 40 minut wcześniej niż dotychczas - a więc o godz. 7.15. - Nikt nie wyprzedzi Telewizji Polskiej. Jeżeli TVN zrobi „Dzień dobry TVN” o 6.00, to my zrobimy „Pytanie na śniadanie” o 5.45. Dlatego nie ma sensu ścigania się na siłę z TVP - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. „Pytanie na śniadanie” o nowej porze zadebiutowało w poniedziałek, 2 września br.

„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN”

W okresie od 1 września do 31 października 2019 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 469 tys. osób przy 10,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.

Program TVP2 miał o 31 tys. widzów więcej niż rok wcześniej, kiedy zaczynał się 40 minut później.

Na drugie miejsce spadło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 371 tys. osób, co przełożyło się na 8,38 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 469 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,45 proc. Oznacza to spadek wynoszący 98 tys. oglądających.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu i październiku br. jego widownia wyniosła 305 tys. osób, a jego udział - 10,43 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 14 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący nowym liderem zestawienia magazyn „Pytanie na śniadanie” w okresie od 1 września do 31 października br. miał 190 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 43 tys. oglądających).

Na drugą lokatę spadło „Dzień dobry TVN” (największy w zestawieniu spadek - o 48 tys. do 179 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 7 tys. do 120 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN”

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poprisyu
I co to za news..... Kogo to......
0 0
odpowiedź
User
Fan
News na Nobla,kogo to obchodzi
0 0
odpowiedź
User
HiZero
Ludzie nie chcą ChajZera, jako prowadzący jest niestrawny
0 0
odpowiedź