SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Scholz&Friends przejmuje od agencji Grey obsługę programu SmartDom

Agencja Scholz&Friends Warszawa z początkiem stycznia 2017 roku rozpocznie obsługę reklamową programu SmartDom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

Ostatnio, od 2014 roku obsługą reklamową programu SmartDom zajmowała się agencja reklamowa Grey Group.

Wzięła ona udział w prowadzonym teraz przetargu. Została jednak pokonana przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Teraz ta zajmie się kompleksową obsługą reklamową SmartDomu.

W rozpoczętej w połowie listopada świątecznej kampanii SmartDomu występują - podobnie jak we wszystkich wcześniejszych kampaniach - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Tym razem doradzają w świątecznych zakupach.

Dołącz do dyskusji: Scholz&Friends przejmuje od agencji Grey obsługę programu SmartDom

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Ten program to praktycznie samograj. Dzięki temu Plus ma naprawdę kompletną usługę, a przy tym znacznie tańszą niż inni operatorzy. Tak że myślę, że bez różnicy, kto będzie odpowiadał za promocję, i tak będzie to skuteczne.
odpowiedź
User
Mirek
Też tak to widzę. Zresztą z tego powodu skorzystałem z Plusa - nie ma tak dobrej i taniej oferty na telefon, net mobilny i tv, jak to daje w tym momencie Plus. I to właśnie dzięki programowi smart dom!
odpowiedź