SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siódma generacja procesorów Intel Core, wsparcie dla VR

Intel zaprezentował siódmą generację procesorów z rodziny Intel Core. Układy oferują wsparcie dla technologii VR.

Siódma generacja procesorów Intel Core będzie produkowana w procesie technologicznym 14 nm+, który ma przełożyć się na zwiększenie energooszczędności.

Nowe procesory Intela mają znaleźć zastosowanie w wielu różnego rodzaju urządzeniach, takich jak ultrabooki, komputery stacjonarne i All-in-One, urządzenia 2-w-1, czy mobilne stacje robocze. Wyróżnikiem nowych układów Intela (w najwyższych seriach) jest wsparcie dla technologii VR.

Rodzina procesorów siódmej generacji Intel Core i Intel Xeon poszerzona została o nowe modele (od 4,5 do 91W), skierowane do różnych grup użytkowników i zastosowań. Znalazły się tutaj 4,5W procesory Intel Core vPro serii Y dla urządzeń 2-w-1 z odłączanym ekranem, 15W procesory Intel Core vPro, 15W i 28W procesory Intel Core serii U dla konwertowalnych urządzeń 2-w-1 oraz smukłych laptopów (w tym modele ze zintegrowanym układem graficznym Intel Iris Plus), 45W procesory Intel Core vPro serii H dla laptopów o dużej przekątnej ekranu i klasy premium, 45W mobilny procesor Intel Core serii H z odblokowanym mnożnikiem dla laptopów wspierających technologię VR, 45W procesor Intel Xeon dla mobilnych stacji roboczych, 65W procesory Intel Core i Intel Core vPro serii S dla komputerów typu tower, 65W i 35W procesory Intel Core i Intel Core vPro serii S dla komputerów All-in-One i Mini PC oraz 95W i 65W procesory Intel Core serii S dla komputerów typu tower, w tym modele z odblokowanym mnożnikiem.

 


 

Dołącz do dyskusji: Siódma generacja procesorów Intel Core, wsparcie dla VR

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
Na czym polega to wsparcie? Bo raczej niemożliwe by wbudowane grafiki były w stanie obsłużyć VR.
odpowiedź