SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,02 mln widzów „Ślubu od pierwszego wejrzenia 8”, TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN ósmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,02 mln widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 170 tys. osób. Stacja w paśmie nadawania cyklu zajęła drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia ósmego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 29 listopada 2022 roku wyniosła 1,02 mln osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 9,26 proc. w gronie wszystkich widzów, 12,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,86 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 1,15 mln osób.

Szósty sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 170 tys. widzów więcej - było to 1,19 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 10,45 proc. w 4+, 13,73 proc. w 16-49 i 11,78 proc. w 16-59).

W paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 8” (wtorek między 21.36 a 22.37) TVN ma 8,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła drugie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TVP2, który miał 9,28 proc. (gł. seriale). Trzecie miejsce należało do TVP1 (7,05 proc.), a czwarte - do TVP Info (5,62 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN był wyraźnym liderem.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,02 mln widzów „Ślubu od pierwszego wejrzenia 8”, TVN liderem w 16-49

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jeju
Czyli Tvp2 przed Tvn. Tak pokazuje zestawienie....
0 0
odpowiedź
User
Tabela
Ale nawet jak wziąć wasze dwie tabele ( 7 i 8) to te dane nie odzwierciedlają waszego tytułu:) Nie dość że im ilośc widzów wzrosła to wzrósł też udział. Aż tak ich nie lubicie, że zaczynacie się mijać z prawdą? To przynajmniej skasujcie wpisy z danymi z poprzednich lat :)
0 0
odpowiedź