Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP
Smart Buyer Connect umożliwia kupującym wygodne i skuteczne zarządzanie transakcjami w modelu programmatic, zbliżając do siebie obie strony rynku reklamowego i poprawiając optymalizację ścieżki wartości (Value Path Optimization).
Smart ogłosił uruchomienie Smart Buyer Connect (SBC), bezpośredniej platformy stworzonej dla reklamodawców i agencji mediowych do zarządzania dealami PMP. Produkt ten - ułatwiający zakup i planowanie mediów w czasie rzeczywistym - jest kolejnym dowodem na to, że misją firmy Smart jest zbliżenie podmiotów działających po stronie sprzedaży i zakupu w celu uzyskania najlepszej efektywności finansowej i operacyjnej zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców mediów cyfrowych.
Rynek reklamowy nieustannie się zmienia a reklamodawcy coraz bardziej cenią sobie prywatne transakcje (PMP), ponieważ poszukują bezpośrednich i przejrzystych rozwiązań. W obecnej sytuacji rynkowej, bardziej niż kiedykolwiek, kupujący chcą szybkiego, wydajnego i godnego zaufania zarządzania zakupem - to właśnie oferuje im SBC.
SBC jest platformą, która daje nabywcom zestaw narzędzi do efektywnej realizacji transakcji PMP na powierzchni reklamowej dostępnej w Smart RTB+. Jednym z nich jest narzędzie do planowania mediów w czasie rzeczywistym. Umożliwia ono zapoznanie się z powierzchnią wydawców współpracujących z firmą Smart i błyskawiczne sprawdzenie wolumenu aukcji dostępnych na jej platformie SSP. Dzięki szybkiemu dostępowi i w pełni przejrzystej liście wydawców, kupujący mogą w ciągu kilku minut stworzyć w pełni konfigurowalne pakiety aukcyjne, wybierając wymagane parametry zawarte w briefie- w tym formaty, kryteria skuteczności, segmenty odbiorców i segmenty semantyczne - i natychmiast sprawdzić zasięg, jaki osiągną w środowisku cross-mediowym.
SBC zapewnia nabywcom pełną autonomię w zarządzaniu własnymi dealami za pomocą narzędzi do rozwiązywania problemów a także do poprawy wskaźnika delivery rate w bieżących transakcjach. Narzędzia te zbliżają do siebie kupujących i sprzedających: skracają czas potrzebny do przeprowadzenia zakupu mediów oraz zwiększają przejrzystość i efektywność działań. Platforma ta jest dopełnieniem dla platform po stronie popytu (DSP) i będzie dalej ewoluować, aby sprostać zmieniającym się potrzebom nabywców.
"W firmie Smart stosujemy podejście biznesowe oparte na wspólnych celach, służąc potrzebom zarówno strony popytowej, jak i podażowej, a nie potrzebom pośrednika", skomentował Arnaud Creput, CEO firmy Smart. "Z wielką przyjemnością informujemy o uruchomieniu SBC w celu wsparcia tego podejścia - ułatwienia bezpośrednich i wysokowydajnych transakcji, które poprawiają doświadczenia i wyniki naszych klientów. W ten sposób chcemy zwiększać zaufanie kanału programmatic, oferując optymalizację ścieżki wartości opartej na przejrzystości, odpowiedzialności i bezpieczeństwie danych".
Smart
Smart to wiodąca niezależna platforma adtech zbudowana z myślą o interesach zarówno kupujących, jak i wydawców. W pełni przejrzysta platforma pozwala reklamodawcom osiągnąć większą efektywność ze swoich wydatków na reklamę, a wydawcom pełną kontrolę nad monetyzacją opartą na różnych modelach transakcyjnych, kanałach sprzedaży, formatach i danych, aby zapewnić markom prawdziwą optymalizację ścieżki wartości (Value Path Optimization).
Dołącz do dyskusji: Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP