SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony chce zmienić strategię reklamową

Sony planuje duże zmiany w obrębie swojego globalnego budżetureklamowego.

Japoński producent chce w swoich działaniach reklamowychskoncentrować się na mniejszej liczbie produktów, które mająnajwiększy potencjał i mogą pomóc firmie w zwiększeniu jejkonkurencyjności.

Sony doszło do wniosku, że przegrywa w konkurencji z takimirywalami jak chociażby Samsung, na skutek dzielenia swojego budżetuna niewielkie sumy i kierowania ich na promocję w wielu różnychsegmentach. Zamiast tego firma chce teraz przeznaczać duże środkina kampanie wybranych produktów.

Wartość globalnego budżetu reklamowego Sony szacuje się na około5 miliardów dolarów.

źródło: Media Asia

  • Więcej informacji:
  • Sony

Dołącz do dyskusji: Sony chce zmienić strategię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl