SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sony chce zmienić strategię reklamową

Sony planuje duże zmiany w obrębie swojego globalnego budżetu reklamowego.

Japoński producent chce w swoich działaniach reklamowych skoncentrować się na mniejszej liczbie produktów, które mają największy potencjał i mogą pomóc firmie w zwiększeniu jej konkurencyjności.

Sony doszło do wniosku, że przegrywa w konkurencji z takimi rywalami jak chociażby Samsung, na skutek dzielenia swojego budżetu na niewielkie sumy i kierowania ich na promocję w wielu różnych segmentach. Zamiast tego firma chce teraz przeznaczać duże środki na kampanie wybranych produktów.

Wartość globalnego budżetu reklamowego Sony szacuje się na około 5 miliardów dolarów.

źródło: Media Asia

  • Więcej informacji:
  • Sony

Dołącz do dyskusji: Sony chce zmienić strategię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl