Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
W pierwszych dziesięciu miesiącach br. spadły cennikowe wpływy reklamowe w telewizji i gazetach, a wzrosły przychody z reklam w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach - wynika z danych Kantar Media.
Cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) w okresie od stycznia do października br. wzrosły w skali roku o 3,8 proc. Wyniosły nieco ponad 23 mld zł.
W tym okresie spadły cennikowe przychody reklamowe telewizji i gazet. Telewizja zarobiła na reklamie 13,28 mld zł, o 1,4 proc. mniej niż przed rokiem. Z kolei dzienniki zanotowały spadek o 6,5 proc. - do 1,3 mld zł.
Za to wpływy reklamowe stacji radiowych były wyższe o 18,2 proc. i wyniosły 3,57 mld zł. Magazyny zarobiły 2,45 mld zł - o 4,7 proc. więcej niż rok temu, a outdoor - 1,19 mld zł (o 0,8 proc.). Przychody z reklam kin wzrosły natomiast aż o 60,8 proc. - do 1,18 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio