Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 723 tys. egz., „Program TV” najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 723 463 egz., co oznacza spadek względem lipca ub.r. o 7,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,62 proc. i ustabilizowała się na poziomie 310 536 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2015 roku wyniósł 157 506 egz., po spadku o 7,14 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,48 proc. i wyniosła 82 481 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 013 233 |
724 463 |
723 463 |
1 075 405 |
785 163 |
783 263 |
To & Owo |
454 231 |
310 536 |
310 536 |
519 134 |
332 565 |
332 565 |
Kurier TV |
240 178 |
157 506 |
157 506 |
267 934 |
169 613 |
169 613 |
Program TV |
182 910 |
102 453 |
82 481 |
206 433 |
117 589 |
95 327 |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,08 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
maj |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 013 233 |
724 463 |
723 463 |
1 064 872 |
771 325 |
770 325 |
To & Owo |
454 231 |
310 536 |
310 536 |
490 797 |
324 253 |
324 253 |
Kurier TV |
240 178 |
157 506 |
157 506 |
255 354 |
166 381 |
166 381 |
Program TV |
182 910 |
102 453 |
82 481 |
187 554 |
107 258 |
87 370 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 723 tys. egz., „Program TV” najbardziej w dół