Tauron wybiera agencję do obsługi 8,7 mln zł budżetu internetowego
Tauron Sprzedaż rozpoczął przetarg na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 8,7 mln zł netto.
Przetarg Tauronu dotyczy świadczenia usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów Kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).
Celem zaplanowanych przez Tauron kampanii będzie m.in. uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu, pozostawienia leada, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie etc., przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki poprzez kliknięcia w link (reklamy typu display, linku tekstowego, e-mailingu, reklamy typu Video, artykułu sponsorowanego etc.), uzyskanie wymaganego dla Kampanii reklamowej zasięgu mierzonego liczbą odsłon reklam typu Display lub Video etc., stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji.
Tauron planuje wybrać maksymalnie 4 agencje do współpracy. Zawrze z nimi umowy ramowe na okres 18 miesięcy. Budżet, który przeznaczy spółka wynosi 8,7 mln zł netto (bez VAT).
Przetarg trwa do 15 grudnia br.
Przypomnijmy, że równolegle trwa przetarg na obsługę mediową Tauronu. Budżet do obsługi wynosi 9 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera agencję do obsługi 8,7 mln zł budżetu internetowego