SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 781 659 egz., co oznacza spadek względem maja ub.r. o 9,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,98 proc. i ustabilizowała się na poziomie 338 550 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2015 roku wyniósł 175 798 egz., po spadku o 6,87 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” (więcej na ten temat).

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,98 proc. i wyniosła 90 965 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 054 902

782 659

781 659

1 195 146

860 978

859 078

To & Owo

511 237

338 550

338 550

541 243

360 064

360 064

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

264 728

175 798

175 798

271 447

188 769

188 769

Program TV

191 758

111 902

90 965

211 743

128 808

105 749

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 2,72 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 054 902

782 659

781 659

1 088 886

802 432

801 432

To & Owo

511 237

338 550

338 550

523 323

346 554

346 554

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

264 728

175 798

175 798

277 479

179 578

179 578

Program TV

191 758

111 902

90 965

195 719

114 979

93 505


 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
W dobie EPG to i tak bardzo dużo.
0 0
odpowiedź
User
YKK
Dobre mi tylko:) W dobie internetu i smartfonów to ogromna sprzedaż jak na specyfikę tego pisma.
0 0
odpowiedź
User
internet
teraz w Internecie można sobie sprawdzić programy tv i są one bardziej szczegółowe, niż w zwykłych gazetach
0 0
odpowiedź