1,45 mln widzów otwarcia „The Voice of Poland 14” w TVP2
Pokazane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki 14. sezonu talent-show „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,45 mln osób. Jest to minimalnie mniej widzów niż miało otwarcie nadawanego przed rokiem 13. odsłony - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 2 września br. o godz. 20.00 o 21.15 Dwójka pokazała pierwsze dwa odcinki 14. edycji muzycznego talent-show „The Voice of Poland”.
Średnia widownia obu emisji wyniosła 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 13,56 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę pierwszy odcinek śledziło 2,52 mln osób w grupie 4+, a drugi - 2,73 mln.
Program stracił widzów, ale wzrósł jego udział w 4+
Dla porównania, otwarcie „The Voice of Poland 13” nadane w analogicznym okresie rok wcześniej (3 września ub.r.) śledziło o 40 tys. osób więcej, ale miał nieco niższy rynkowy udział w 4+. Było to 1,49 mln widzów, co dało stacji odpowiednio 12,94 proc., 10,42 proc. i 10,85 proc. udziału.
„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.
Lanberry, Steczkowska, Piekarczyk oraz Tomson i Baron trenerami
Trenerami 14. odsłony widowiska są: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.
Program ponownie prowadzi Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączy Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie współprowadzi Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,45 mln widzów otwarcia „The Voice of Poland 14” w TVP2