TUI rozda 250 000 zł w McDonald's
Biuro podróży TUI Polska zostało partnerem drugiej edycji loterii promocyjnej organizowanej przez sieć restauracji McDonald’s, której mechanizm opiera się o zasady gry planszowej Monopoly.
Loteria potrwa do 27 czerwca 2011 r. i obejmie wszystkie restauracje McDonald’s w Polsce. TUI przekazało na tę loterię 50 kuponów wakacyjnych, każdy o wartości 5 tys. zł.
Aby mieć szansę na wygranie tej nagrody, należy dokonać zakupu wybranego produktu promocyjnego z oferty McDonald’s w specjalnym opakowaniu promocyjnym, na którym umieszczona została dwuwarstwowa nalepka z ukrytymi kuponami. Tak jak w prawdziwej grze w Monopoly, należy zbierać kupony, a później nakleić je w odpowiednim miejscu na planszy. Zapełnioną kuponami planszę wraz z formularzem zgłoszeniowym gracz musi wysłać na wskazany adres w terminie do 15 lipca 2011 r.
W konkursie przewidziano dwa rodzaje nagród: "Nagrody Natychmiastowe" oraz nagrody typu "Zbieraj i Wygraj", czyli takie, do wygrania których konieczne jest kolekcjonowanie kuponów.
Oprócz kuponów wakacyjnych od TUI, w głównej puli nagród "Zbieraj i Wygraj" na graczy czekają m.in. samochody Suzuki Swift, bilety lotnicze Wizz Air, rowery górskie od Kropla Beskidu oraz nagrody pieniężne. Uczestnicy mogą także wygrywać żywieniowe i rzeczowe "Nagrody Natychmiastowe", w tym m.in. telefony komórkowe i gry planszowe Monopoly.
Loteria promocyjna wspierana jest działaniami marketingowymi. Wsparcie komunikacyjne dla gry Monopoly z McDonald’s obejmuje m.in. opakowania promocyjne, materiały POS, spoty telewizyjne, reklamę radiową oraz kampanię internetową. Logo TUI pojawi się na opakowaniach promocyjnych oraz w TV, w kampanii internetowej oraz na materiałach POP. Dodatkowo loteria będzie wspierana poprzez spoty reklamowe emitowane na głównych kanałach stacji TVN, Polsat oraz w wyselekcjonowanych stacjach niszowych.
Dołącz do dyskusji: TUI rozda 250 000 zł w McDonald's