TVP2 lepsza od TVP1 w grupie komercyjnej. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 1,06 pkt. proc. do 12,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,11 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,57 proc., po wzroście o 0,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,16 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TTV (1,41 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,23 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TV6 (1,19 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Eurosport (0,79 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Historia (również 0,79 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,78 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
12.01 - 18.01.2015 r. |
19.01 - 25.01.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
928 701 |
13,15% |
864 573 |
12,09% |
2 |
Polsat |
825 479 |
11,69% |
828 113 |
11,58% |
3 |
TVN |
725 643 |
10,27% |
756 332 |
10,57% |
4 |
TVP2 |
660 292 |
9,35% |
714 712 |
9,99% |
5 |
TVN7 |
264 040 |
3,74% |
234 602 |
3,28% |
6 |
TV PULS |
209 310 |
2,96% |
226 200 |
3,16% |
7 |
TV4 |
205 113 |
2,90% |
216 377 |
3,03% |
8 |
TVN24 |
222 326 |
3,15% |
208 314 |
2,91% |
9 |
TVP INFO |
243 367 |
3,45% |
204 447 |
2,86% |
10 |
Polsat2 |
104 892 |
1,49% |
113 749 |
1,59% |
11 |
Puls 2 |
104 462 |
1,48% |
108 622 |
1,52% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
92 491 |
1,31% |
101 201 |
1,41% |
13 |
TVP Seriale |
92 362 |
1,31% |
88 758 |
1,24% |
14 |
TVP Rozrywka |
81 864 |
1,16% |
88 131 |
1,23% |
15 |
TV6 |
80 684 |
1,14% |
84 802 |
1,19% |
16 |
TVP Regionalna |
71 314 |
1,01% |
74 780 |
1,05% |
17 |
Stopklatka |
64 378 |
0,91% |
62 806 |
0,88% |
18 |
Eurosport |
46 980 |
0,67% |
56 478 |
0,79% |
19 |
TVP Historia |
55 156 |
0,78% |
56 386 |
0,79% |
20 |
ATM Rozrywka |
49 727 |
0,70% |
55 845 |
0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,20 pkt. proc. do 13,70 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 12,45 proc.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansowała TVP2 - do góry o 0,47 pkt. proc. do 8,83 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,87 pkt. proc. do 8,14 proc.).
Wszyscy 16-49 |
12.01 - 18.01.2015 r. |
19.01 - 25.01.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
386 276 |
13,90% |
382 170 |
13,70% |
2 |
TVN |
332 739 |
11,98% |
347 337 |
12,45% |
3 |
TVP2 |
232 322 |
8,36% |
246 358 |
8,83% |
4 |
TVP1 |
250 217 |
9,01% |
226 954 |
8,14% |
5 |
TV PULS |
98 925 |
3,56% |
101 202 |
3,63% |
6 |
TV4 |
89 080 |
3,21% |
94 041 |
3,37% |
7 |
TVN7 |
99 609 |
3,59% |
86 116 |
3,09% |
8 |
TVN24 |
71 425 |
2,57% |
63 632 |
2,28% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 398 |
1,63% |
46 729 |
1,68% |
10 |
Puls 2 |
46 468 |
1,67% |
45 754 |
1,64% |
11 |
Polsat2 |
41 929 |
1,51% |
45 178 |
1,62% |
12 |
TV6 |
36 624 |
1,32% |
38 447 |
1,38% |
13 |
TVP Seriale |
38 758 |
1,40% |
37 356 |
1,34% |
14 |
Polo TV |
30 623 |
1,10% |
31 161 |
1,12% |
15 |
Eska TV |
29 253 |
1,05% |
30 823 |
1,10% |
16 |
TVP Rozrywka |
29 781 |
1,07% |
29 688 |
1,06% |
17 |
TVP INFO |
35 098 |
1,26% |
28 993 |
1,04% |
18 |
Stopklatka |
27 718 |
1,00% |
27 748 |
0,99% |
19 |
Discovery |
25 240 |
0,91% |
26 197 |
0,94% |
20 |
TVN Style |
23 900 |
0,86% |
25 661 |
0,92% |
Dołącz do dyskusji: TVP2 lepsza od TVP1 w grupie komercyjnej. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”